WOT MOD PAKETİ 0.9.14



Bugün sizlerle bir mod paketi paylaşacağım içerisinde hileli illegal modlar da var. Ban yeme riskiniz olduğu için fotoğraflarınızı WG(yenetici)lerle paylaşmayınız ban atabilirler.

MODU KURMAK İÇİN DOSYAYI İNDİRİKTEN SONRA İÇİNDEN ÇIKAN RES MODS KLASÖRÜNÜ ORJİNAL RES MODS U SİLİP YERİNE ATIN. 

MOD PAKETİNİ İNDİRMEK İÇİN 

YOUTUBE MOD TANITIM VİDEOSU nun açıklama kısmından mod linklerine ulaşabilirsiniz. Mod paketinde ufak değişiklikler var onları da videoda görebilirsiniz. Youtube kanalına abone olunuz.. 

Mod İçeriği:
  1. Nişangah modu
  2. XVM modu  (Ne kadar damage atıp size kimin ne kadar vurduğunu haritada düşmanların en son yerini gösteren mod)  
  3. Otomatik yangın sündürücü modu (normal yangın söndürücünüzü otomatik yangın söndürücüye çevirir) YASAK MOD (Ayrı olarak linki yok ama mod paketi içeriğinde var)
  4. 30X zoom modu YASAK MOD
  5. Arcade zoom   (uzaktan gösterir)
  6. Düşmanın reload süresi (yüklemesine ne kadar zaman kaldığı)(Ayrı olarak linki yok ama mod paketi içeriğinde var)
  7. Sisi kaldıran mod 
  8. Arty asistant modu G'ye basınca aktifleşir
Bu modları elimden geldiğince yeni sürümde güncellemeye çalışacağım. Öneri, çalışmayan mod, pakete bu modu da ekle, dediğiniz olursa yorum yapın elimden geleni yapmaya çalışırım.Umarım beğenirsiniz...

Mod paketi için mod nasıl yüklenir :
kısa video

Modları teker teker yüklemek için:
Videolu anlatım veya  Resimli anlatım

Yorumlar

  1. teşekkürler emeğine sağlık... birde çift katlı otopark ve kamufilaj ağının tüm tanklarda gösteren modu da eklersen memnun olurum...

    YanıtlaSil
  2. Arkadaş bir mod var senin bu paylaştığın dosyada. Bir tank ateş edebileceğimiz bir alana veya yere gelince mor bir işaret çıkıyor. O hangi mod ?

    YanıtlaSil
  3. Yeni sürümler gelince de böyle paket hazırlayacak mısın ? Çok beğendim devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hazırlamaya çalışacağım fakat blogda paylaşamayabilirim YOUTUBE kanalını takip etmeniz daha faydalı olur oradan yayınlayacağım aynı videonun altına..

      Sil
  4. Yeni paket yaparsan kesinlikle o mor göstergesinin olmasını tavsiye ediyorum. Rica ediyorum :-)

    YanıtlaSil
  5. hocam oyundan sürekli ihlal aldım birde modlar etkinleşmiyor anlamadım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder